Η CFMOTO εγκαινιάζει την νέα οικογένεια μοντέλων 700CL-X, με ολοκαίνουργιο πλαίσιο, ολοκαίνουργιο κινητήρα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Η Heritage είναι κατασκευασμένη για χρήση 80% δρόμου και 20% εκτός δρόμου.
Γωνίες που τραβάνε το βλέμμα, απ’ την πρώτη στιγμή, και ρευστές γραμμές συνδυάζονται αρμονικά για να δημιουργήσουν μια μοναδική προσωπικότητα με στυλ μοντέρνο αλλά και κλασσικό. Την εμφάνιση της 700CL-X τονίζουν ιδιαίτερα premium στοιχεία όπως ο νέο-ρετρό εμπρός στρογγυλός προβολέας, τα αλουμινένια πλευρικά πάνελ, η δερμάτινη σέλα, οι πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου και τα ελαστικά της Pirelli. Τα υπερσύγχρονα στοιχεία της 700CL-X σπάνε το κατεστημένο με την σχεδίαση τους που ακολουθεί την αισθητική των κλασικών μοτοσυκλετών και εγγυάται την διαχρονική αντοχή της ομορφιάς της. Το χαρακτηριστικό σχήμα που παραπέμπει στο γράμμα ‘Χ’ επαναλαμβάνεται διαρκώς στον σχεδιασμό του, ξεκινώντας από τον προβολέα που είναι στρογγυλός με DRL φώτα σε αυτό το μοτίβο. Θα το συναντήσετε επίσης στις αλουμινένιες πλάκες στο ρεζερβουάρ, στο μπροστινό φτερό, στον κινητήρα και πάνω από το πίσω φανάρι – χρυσό στον γκρίζο χρωματισμό (Coal Gray) και μαύρο στον μπλε (Twilight Blue).
Ο κινητήρας που εφοδιάζει την 700CL-X είναι ένας ολοκαίνουριος υγρόψυκτος εν-σειρά δικύλινδρος 693cc που αποδίδει 55kW (74hp) και 68 Nm ροπής. Εφοδιάζεται με σφυρήλατα (forged) έμβολα για χαμηλότερο βάρος και μικρότερη αδράνεια, που εξασφαλίζει μικρότερες παραμορφώσεις, λιγότερους κραδασμούς και μεγαλύτερες ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα. Το σύστημα εισαγωγής είναι μελετημένο ώστε να εξασφαλίζει την βέλτιστη ροή του αέρα στις υψηλές στροφές λειτουργίας και την άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, χαρίζοντας γρήγορες επιταχύνσεις και ακαριαίες προσπεράσεις. Ο ψεκασμός και ο έλεγχος της πεταλούδας καυσίμου είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι από την μονάδα της BOSCH, με υψηλής ακρίβειας αισθητήρες που διασφαλίζουν καθαρή αποδοτική καύση, άρα και οικονομία καυσίμου και ελαχιστοποιημένες εκπομπές ρύπων. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και Συμπλέκτη Ολίσθησης (SLIPPER CLUTCH).
Το πλαίσιο της 700CL-X είναι ολοκαίνουριο, διαιρούμενο, κατασκευασμένο από κράμα υψηλής αντοχής με χρωμομολυβδένιο και εξαιρετικά ελαφρύ ζυγίζοντας μόλις 16,5 κιλά. Συνδυάζεται με ένα χυτό, κοίλο (hollow) αλουμινένιο ψαλίδι βάρους μόλις 6,7 κιλών, συγκρατώντας το συνολικό βάρος της μηχανής στα 196kg. Οι διαστάσεις της είναι 2100 × 860 × 1150 χιλ, με μεταξόνιο 1435χιλ. Η CFMOTO εξέλιξε την 700CL-X Heritage για να καλύπτει κάθε ανάγκη καθημερινής οδήγησης, αλλά και να έχει κάποιες ικανότητες σε εκτός δρόμου οδήγηση. Το πλαίσιο έχει εξελιχθεί με στόχο τον καλύτερο συνδυασμό της οδικής συμπεριφοράς με την μέγιστη άνεση και την εργονομία, έχοντας 800χιλ ύψος σέλας και υψηλή θέση τιμονιού.
Η 700CL-X φοράει εμπρός ανεστραμμένα πιρούνια KYB 41mm και πίσω ανάρτηση ΚΥΒ monoshock έκκεντρα τοποθετημένο με πολλαπλό σύνδεσμο. Οι αναρτήσεις ρυθμίζονται πλήρως σε 20 στάδια, ώστε να μπορεί ο οδηγός να επιλέξει ακριβώς τις ρυθμίσεις που επιθυμεί. Η εμπρός ανάρτηση ρυθμίζεται σε προφόρτιση, συμπίεση και ανάδραση, και η πίσω σε προφόρτιση και ανάδραση. Η επιλογή των κορυφαίων αναρτήσεων της ΚΥΒ, εκτός από εντυπωσιακή εμφάνιση χαρίζει και μεγάλες διαδρομές 150mm και εμπρός και πίσω. Αυτό ενισχύει τις εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά και την άνεση στην οδήγηση σε άσχημους δρόμους με ανωμαλίες και λακκούβες, χωρίς το κίνδυνο να «χτυπήσει» ή να τελειώσει η ανάρτηση. Οι τροχοί είναι Αλουμινίου, 110/80 R18 εμπρός και 180/55-R17 πίσω, με ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli MT60RS που εξασφαλίζουν εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο και την βασική χρήση εκτός δρόμου.
Τα LED εμπρός φώτα του 700CL-X Heritage είναι εφοδιασμένα με ένα αυτορυθμιζόμενο σύστημα που αυτόματα ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τα φώτα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, εξασφαλίζοντας καθαρή και ευρεία όραση σε κάθε συνθήκες, ακόμα και στα τούνελ με την έντονη εναλλαγή φωτεινότητας. LED είναι και τα φλας, που σβήνουν αυτόματα μετά την στροφή, επιτρέποντας στον οδηγό να παραμείνει αφοσιωμένος στον δρόμο. Το ρετρό-μοντέρνο στρογγυλό εμπρός φωτιστικό και το ενσωματωμένο στο πλαίσιο πίσω φωτιστικό συμβάλουν στην διαφοροποίηση και στο ιδιαίτερο άμεσα αναγνωρίσιμο στυλ του 700CL-X.
Το στρογγυλό όργανο των 75mm με την ρετρό εμφάνιση φιλοξενεί μια LCD οθόνη με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης: Ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικό & μερικό χιλιομετρητή, αλλά και τις ενδείξεις των Προγραμμάτων λειτουργίας του κινητήρα.
Τα δύο προγράμματα (Economic & Sport) χρησιμοποιούν διαφορετικά την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα του γκαζιού, με αποτέλεσμα τον διαφορετικό τρόπο απόδοσης της ισχύος και την διαφοροποίηση της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας, με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, ακόμα και εν κινήσει. Επιπλέον η 700CL-X Heritage εφοδιάζεται με cruise control που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας όποτε το επιλέξει ο οδηγός.
Η 700CL-X Heritage χρησιμοποιεί σύστημα φρένων της J.JUAN , που αποτελεί θυγατρική της Brembo. Μπροστά υπάρχει δίσκος 320χιλ με ακτινικά τοποθετημένη 4-πίστονη σιαγόνα, και πίσω δίσκος 260χιλ με διπίστονη σιαγόνα. Αξίζει να αναφερθεί πως η χρήση ενός δίσκου εμπρός αντί για δύο είναι συνειδητή επιλογή κατόπιν εκτεταμένων δοκιμών, που εξασφαλίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά και ευελιξία. Σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους και τις αναρτήσεις της KYB, η CL-X φρενάρει πολύ δυνατά, ομαλά και με απόλυτο έλεγχο από τον οδηγό. Στον βασικό εξοπλισμό της 700CL-X ανήκει ένα πλήθος συστημάτων προστασίας, όπως το ABS της Continental.
Μοντέρνα και κλασική μαζί και πάνω απ’ όλα ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε κάθε επίπεδο η νέα μοτοσυκλέτα της CFMOTO, 700CL-X. Προσεγμένη, όμορφη και ξεχωριστή εμφανισιακά, σύγχρονη, αξιόπιστη τεχνολογικά, ασφαλής, βολική και άνετη για μικρές και μεγάλες διαδρομές στην άσφαλτο και όχι μόνο, σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή για την κατηγορία της, αποτελεί εξαιρετική επιλογή!
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
- Τύπος κινητήρα: 2-κύλινδρος σε σειρά, 4-χρονο, υγρόψυκτος
- Κυβισμός: 693cc
- Διάμετρος x Διαδρομή: 83mm × 64mm
- Αναλογία συμπίεσης: 11.6:1
- Ισχύς (HP/rpm): 74/8.8500
- Ροπή (kg.m/rpm): 6.9/6.500
- Ειδική ισχύς (HP/l): 106,8
- Ανάφλεξη: BOSCH ECU
- Μετάδοση: 6-ταχύτητες, Συμπλέκτης Ολίσθησης (υγρός, πολύδισκος, πρωτεύουσα μετάδοση/σχέση: γρανάζια, τελική μετάδοση/σχέση: αλυσίδα)
- Παροχή καυσίμων: Bosch EFI, 2 προγράμματα
- Σύστημα εξαγωγής: 2 σε 1 σε 1
- Σύστημα λίπανσης: Αντλία, ημίξηρο κάρτερ
- Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
- Ιπποδύναμη: 74 hp
ΣΧΕΣΕΙΣ / km/h ανά 1.000 rpm
- 1η: 2,438 2α: 1,714, 3η: 1,333, 4η: 1,111, 5η: 0,966, 6η: 0,852
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
km/h-sec-μέτρα
0-50 2.1 15
0-100 5.3 81
0-150 9.8 245
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
Μέτρα-sec-km/h
- 0-400 12.5 170
- 0-1.000 24 180
ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ
km/h-sec-μέτρα
- 80-140 4.1 120
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (sec/μέτρα)
km/h-4n-5n-6n
- 40-80 3,9/58 4.3/61
- 80-120 3.5/88 4.7/115 4.3/125
- 120-160 – 4.5/186 5.3/221
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
km/h-sec-μέτρα
- 120-40 2.4 58
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΟΣ
- Μήκος x Πλάτος x Ύψος: 2100 × 860 × 1150 mm
- Μεταξόνιο: 1435
- Ύψος καθίσματος: 840 800 χιλ.
- Ελάχιστη απόσταση εδάφους: 128 mm
- Βάρος: 196 kg
- Χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου: 150 kg
- Χωρητικότητα καυσίμου: 13,5 Lt
- Αποχρώσεις: Γκρι / Twilight Blue και Coal Grey
ΣΑΣΙ
- Διαφορικό: Μπρος: 3.0 × 18 MT, Πίσω: 5.5 × 17 MT
- Ελαστικά: διπλής χρήσης Pirelli MT60RS. 110/80 R18 εμπρός και 180/55-R17 πίσω
- Φρένα μπροστά: δίσκος 320χιλ με ακτινικά τοποθετημένη 4-πίστονη σιαγόνα J.JUAN
- Φρένα πίσω: δίσκος 260χιλ με 2-πίστονη σιαγόνα J.JUAN
- ABS: Continental
ΟΡΓΑΝΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: Οθόνη LCD, με ψηφιακή ένδειξη ταχύμετρου, στροφόμετρου, ώρας, επιλεγμένης σχέσης, θερμοκρασίας ψυκτικού, έναν ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, λυχνία νεκράς, led φωτα σε όλα τα φωτιστικά σώματα, ABS, cruise control, day light
Για περισσότερες λεπτομέρειες απευθυνθείτε στον επίσημο αντιπρόσωπο της CFMOTO στη Χαλκίδα Γιώργο Κουκάκη (Αρεθούσης 61 & 38, τηλέφωνα: 22215 51 495 & 22210 85 537, e-mail: gkoukakis@hotmail.com).