EVIASPORTS ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

SpeedSector: European Tour 19 (photos)

Ο ήλιος, ο άνεμος και η θάλασσα έχουν σμιλέψει πάνω στα σκληρά βράχια την ομορφιά του φυσικού τοπίου της Νότιας Γαλλίας. Μπορεί αυτός ο τόπος να μην παράγει υπεραυτοκίνητα, αλλά είναι μάλλον η πιο όμορφη γωνιά του πλανήτη για να απολαύσεις τα πιο δυνατά, τα πιο σπάνια, τα πιο ξεχωριστά από αυτά. Η ευφάνταστη χάραξη των δρόμων και η αύρα των πιο φημισμένων αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 και WRC εξάπτουν το οδηγικό ένστικτο, ενώ από την άλλη, η κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα ικανοποιεί το λεπτό γούστο.

Αυτόν τον προορισμό επέλεξε το SpeedSector φέτος για το καθιερωμένο πλέον European Tour. Ένα event που εξελίχθηκε σε θεσμό, καθώς επαναλαμβάνεται με συνέπεια κάθε καλοκαίρι. Όπως πάντα, με πυρήνα το αυτοκίνητο, με αφορμή την οδήγηση, αλλά με προορισμό την καλή παρέα, τις όμορφες στιγμές, τον ίδιο τον άνθρωπο.

Η ‘εκκίνηση’ δόθηκε στην Πάτρα, στις 2 Ιουνίου: 29 αυτοκίνητα ταξίδεψαν από την Ελλάδα στην Ιταλία με το ασφαλές και άνετο πλοίο της Superfast. Στην πορεία του European Tour ενσωματώθηκαν και άλλα αυτοκίνητα, από τη Γαλλία και το Βέλγιο, με αποτέλεσμα η παρέα να ξεπεράσει τα 60 μέλη.

Οι τυχαίες συναντήσεις, ο τρόπος που η ομάδα αναζητά, σχεδόν προκαλεί το αυθόρμητο και στη συνέχεια το ενσωματώνει είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των events του SpeedSector. Μια τέτοια στιγμή ήταν η συνεύρεση με μια μοναδική Bugatti EB110 SuperSport, στο παλιό εργοστάσιο της φίρμας στο Campogalliano. Εκεί που ο επιχειρηματίας Romano Artioli είχε δημιουργήσει state-of-the-art εγκαταστάσεις στις αρχές της δεκαετίας του’90 για την αναβίωση της μάρκας του Ettore Bugatti. Μόλις 33 αυτοκίνητα σαν αυτό που υποδέχτηκε το SpeedSector στο Campogalliano είχαν κατασκευαστεί, ένα από αυτά είχε αποκτήσει ο Michael Schumacher.

Μέρος μια τελετής μύησης στον αυτοκινητικό πολιτισμό, προσκύνημα στη Μέκκα της Αυτοκίνησης αν προτιμάτε, η επίσκεψη στο Museo Casa Enzo Ferrari. Στο κέντρο της Modena, εκεί που ο θρυλικός «Γέρος» έζησε τα πρώτα του χρόνια. Στο πατρικό σπίτι που αναγκάστηκε να πουλήσει για να χτίσει το πρώτο συνεργείο και να ξεκινήσει να κυνηγά το όνειρό του που κατέληξε σε μια πανίσχυρη αυτοκρατορία.

Η φιλοξενία SpeedSector περιλαμβάνει καλόγουστα πολυτελή ξενοδοχεία, όπως το Palazzo di Varignana στα περίχωρα της Bologna και το Grand Prix Hotel στο Le Castellet, στην πίστα Paul Ricard της Γαλλίας.

Κάθε ευρωπαϊκή εξόρμηση του SpeedSector περιλαμβάνει επίσκεψη-οδήγηση σε μια φημισμένη πίστα. Για φέτος προορισμός ήταν η έδρα του γαλλικού GP. Λίγες μόλις βδομάδες μάλιστα μετά τη διεξαγωγή του, με τις λαστιχιές πάνω στα kerb ακόμη νωπές. Η ατμόσφαιρα… κατανυκτική.

Ένα σπουδαίο brief ασφάλειας προηγήθηκε του trackday, το προηγούμενο μάλιστα βράδυ. Sleeponit… λένε, αν θέλεις να το εμπεδώσεις. Κι αυτό ακριβώς έκανε η ελληνική ομάδα.

Ο στόλος του SpeedSector περιελάμβανε σπουδαία αυτοκίνητα, όπως δύο McLaren 720 S Spider, Porsche 911 GT2 RS και 991 Turbo, Lamborghini Huracan Performante, Ferrari 488 και 458 Speciale και Italia, Porsche 997 Turbo, Audi R8 V10 Plus και πολλά ακόμη. Το R στην ουρά των ελληνικών αυτοκινήτων ήταν μια προειδοποίηση προς τους υπόλοιπους συμμετέχοντες ότι πρόκειται για rookies. Όμως σύντομα τα ελληνικά R άρχισαν να προσπερνούν και να γράφουν κορυφαίους χρόνους σε ένα περιβάλλον με οδηγούς εξοικειωμένους και μηχανές υψηλότατου επιπέδου.

Η μέρα έκλεισε με ένα υπέροχο δείπνο και ένα δυνατό πάρτι σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο: Μέσα στην πίστα, πάνω στην ασφάλτινη πολύχρωμη έξοδο διαφυγής της τελευταίας στροφής, στην αρχή ακριβώς της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού.

Ο δρόμος της επιστροφής προς το MonteCarlo, την επόμενη μέρα, περνούσε από το αριστοκρατικό SaintTropez. Ευκαιρία για ψώνια, καφέ και όμορφες φωτογραφίες. Στιγμές χαλάρωσης, πριν μία ακόμη οδηγική καταιγίδα.

Μια ολομέτωπη επίθεση σε όλες τις αισθήσεις. Το Les Gorges De Daluis ή αλλιώς “Red Rock Road” είναι ένα πανέμορφο φυσικό τοπίο. Άγριο, με έντονα χρώματα, οξύ ανάγλυφο, μυτερές κορυφές να σχηματίζουν ένα βαθύ φαράγγι. Αλλά και μια εκπληκτική διαδρομή με χάραξη σχεδόν… διαστροφική, δαιδαλώδη, να χάνεται μέσα στον κόκκινο ορεινό όγκο. Ένα σύμπλεγμα στροφών που επιβάλλεται να οδηγήσεις μια φορά στη ζωή σου. Ειδικά αν έχεις την τύχη να βιώσεις αυτή την εμπειρία υπό το soundtrack μελωδικών ατμοσφαιρικών πολύστροφων Vκινητήρων και σκασίματα από τις πυρωμένες εξατμίσεις των πανίσχυρων biturbo.

H πίστα του GP F1 του MonteCarlo φημίζεται γιατί έχει ταυτόχρονα την πιο γρήγορη αλλά και την πιο αργή στροφή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα: Το τούνελ κάτω από το ξενοδοχείο Fairmont και τη φουρκέτα ακριβώς μπροστά σε αυτό. Δεν γίνεται να βιώσεις πουθενά αλλού πιο έντονα τα vibes της ζωής στο Πριγκιπάτο, τη διασκέδαση, την πολυτέλεια, την εκκεντρικότητα. Και την ταχύτητα, έστω και σαν υπονοούμενο, κάθε φορά που κοιτάζεις έξω από το παράθυρο και βλέπεις τα ζωγραφισμένα kerbs στα πεζοδρόμια.

Όμως Monte Carlo δεν είναι μόνο F1 αλλά και WRC. Δεν θα γινόταν το SpeedSectorνα μην ακολουθήσει τα χνάρια του εμβληματικού αγώνα και την πιο χαρακτηριστική Ειδική Διαδρομή, τη θρυλική Col de Turini. Διάσημη για τα παγωμένα νυχτερινά περάσματα, με χιλιάδες κόσμου να έχουν κατακλύσει τον ορεινό αυχένα καθώς τα θηρία του Group B με τους έξτρα προβολείς έσκιζαν τη νύχτα στα δύο. Η εμπειρία «Μονακό» έκλεισε ιδανικά με ένα πάρτι στο Club Twiga.

Η αντίστροφη μέτρηση της επιστροφής στην Ελλάδα ήταν… αργή. Η παρέα επέστρεψε στην Ιταλία, στη Bologna και στο Palazzo di Varignana για ξεκούραση, πριν ένα ακόμη trackday στην αγαπημένη Imola. Αγαπημένη πίστα για τα περισσότερα μέλη από παλαιότερη επίσκεψη.

Δείτε φωτογραφίες πατώντας ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΠΚΟ Δροσιάς: Ευχαριστήρια ανακοίνωση για το ‘Ελληνικό Πανηγύρι’

Κώστας Λαγός

Αμαρυνθιακός: Ανανέωσε ο Αν. Κοτρογιάννης

Κώστας Λαγός

Ο Άγ. Μπασινάς στους ‘Betarades’ (videos)

eviasports