EVIASPORTS ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

DRAGSTER: Ανακοίνωση Γ. Ζάχαρη για την πίστα της Θήβας

Ο Γιάννης Ζάχαρης, που είναι ο οργανωτής των αγώνων της πίστας Θήβας, εξέδωσε ανακοίνωση με θέμα το γεγονός ότι η συγκεκριμένη πίστα δεν μπήκε στο πρωτάθλημα του 2019.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

‘Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους τους οδηγούς μηχανικούς και φιλάθλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ειδικά του Dragster που τόσο πολύ αγαπώ.

Ήταν Σεπτέμβριος του 2012 όταν πρώτο ξεκίνησε το Drag Battle at Drag Park να κάνει τα πρώτα του βήματα σε ένα νέο χώρο στο ιδιωτικό αεροδρόμιο Ίκαρος στην Κωπαΐδα Θηβών.

Κανένας δεν πίστευε ότι μπορούμε να φέρουμε εις πέρας ένα τέτοιο εγχείρημα αλλά το πείσμα μου και το στήριγμα μου από την αρχή Kostas Tsetsos της λέσχης μας ΑΛΦΑΛ ΤΕΑΜ που πάντα έλεγε προχώρα και εγώ είμαι εδώ μην φοβάσαι τίποτα. Ήταν πάντα εκεί για να λύνει τα προβλήματα αλλά και να με συμβουλεύει για να μην γίνουν λάθη. Πρώτα από όλα η ασφάλεια των αθλητών και θεατών έλεγε και σε όλα είχε δίκιο. Η εμπειρία του 40 χρόνων στους αγώνες αυτοκίνητου ήταν πολύτιμη και τον ευχαριστώ πολύ για όλα.

Από το 2012 έως το 2018 έξι χρόνια γεμάτο από συναισθήματα και συνεχόμενη ανοδική πορεία στο χώρο του Dragster με πολλά πολλά ρεκόρ προσωπικά πανελλήνια και παγκόσμια και όλα αυτά σε έναν αεροδιάδρομο περικυκλωμένο από χωράφια στη μέση της Κωπαΐδας.

Όλα αυτά οφείλονται πρώτα από όλα στους οδηγούς, μηχανικούς, τους θεατές και τους χορηγούς

Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να εξηγήσω αλλά αυτά που λέγονται στις συζητήσεις και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αστεία και προσβλητικά από μερικούς που προσπαθούν να δείξουν ότι γνωρίζουν τα πάντα εκ των έσω δείχνοντας τον εαυτό τους ως γνώστη των πραγμάτων και στην

πραγματικότητα δεν γνωρίζουν τίποτα απολύτως.

Για το 2019 δεν θα είμαστε ενεργοί για τους αγώνες Dragster και οι λόγοι είναι οι παρακάτω.

Τα οχήματα πλέον έχουν δυναμώσει πολύ και η πρόσφυση έχει φτάσει σε υψηλό επίπεδο με αποτέλεσμα να αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες που σε κάποια οχήματα πλησίαζαν και ξεπερνούσαν τα 300 χλμ την ώρα.
Επίσης στην κατηγορία 11 και πάνω που δεν χρειάζεται ρολ μπαρ και ρολ κειτζ είχαμε ταχύτητες πάνω από 210 χλμ από απλά καθημερινά αυτοκίνητα που επίσης είναι πολλά.

Και όλα αυτά τα παραπάνω τα λέω σε περίπτωση μηχανικής βλάβης η αστοχίας υλικού -ελαστικού και έξοδος από τον διάδρομο αριστερά η δεξιά να χτυπήσουν στους σάκους με άμμο η ανατροπή στο χώμα με άγνωστο αποτέλεσμα για την ασφάλεια του αθλητή.

Στον τελευταίο αγώνα είχαμε ένα ατύχημα με έξοδο από τον διάδρομο ανατροπή του αυτοκίνητου και τραυματισμό του οδηγού. Γλυτώσαμε τα χειρότερα λόγω τον πολύ κάλων μέτρων ασφαλείας που είχε το αυτοκίνητο και να του σώνει την ζωή και την σωματική του ακεραιότητα.

Οπότε χρειαζόμασταν τουλάχιστον 700 μέτρα τσιμεντένιο τοιχίο ασφαλείας δεξιά όπως έχουμε τα πρώτα 180 μέτρα και επιπλέον 800 μέτρα αριστερά του διαδρόμου.

Επίσης ο τερματισμός είχε έξι σειρές ελαστικών δεμένων μεταξύ τους και ένα συρματόπλεγμα με πασσάλους για συγκράτηση.

Πρέπει να αντικαταστήσουμε αυτά με δίχτυ ειδικό προστασίας και μια αμμοπαγίδα τουλάχιστον 20 μέτρων.

Το κόστος απαγορευτικό για την τσέπη την δικιά μου σε συνάρτηση με το κόστος της συντήρησης του χώρου για να είναι στην κατοχή μας όλο το χρόνο. Προσπάθειες μέχρι και πριν λίγες ημέρες έγιναν πολλές για να βρεθούν χορηγοί να σηκώσουν το βάρος της επένδυσης αλλά έπεσαν όλες στο κενό.

Δεν θα διακινδύνευα την σωματική ακεραιότητα των συναθλητών μου και αυτό με έκανε να πάρω αυτήν την μεγάλη απόφαση και να σταματήσω κάτι που αγαπώ τόσο πολύ και το έχτισα βήμα βήμα αυτά τα έξι χρόνια.

Ευχαριστώ όλους εσάς που στηρίζατε τον χώρο οδηγούς, θεατές, χορηγούς, τους ιδιοκτήτες του χώρου, την OMAE “official” για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε για την διεξαγωγή αγώνων την ΛΕΝΟΕ για τα πρώτα δυο χρόνια και την Proaction τα τελευταία τέσσερα χρόνια που μας στήριξαν στο θέμα εξοπλισμού και διοργάνωσης, την λέσχη ΑΛΦΑΛ για το ανθρώπινο δυναμικό της, τους ιδιώτες φίλους που πολλές φορές έβαλαν πλάτη (ξέρουν αυτοί ποιοι είναι) βοηθώντας οικονομικά για την συνέχιση των αγώνων τον αδερφό μου Παναγιώτη Ζαχαρή που άντεξε τις πιέσεις κάθε αγώνα και για τέλος τον Γιάννη Μπεθάνη με το τρακτέρ του που κάθε φορά έδινε τα πάντα για να έχουμε πρόσφυση στην πίστα.

Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία ευτυχία και οικονομική άνοδο σε όλους μας!

Το όνειρο μου είναι μια μόνιμη πίστα Dragster σαν τις μεγάλες του εξωτερικού στην οποία όλοι θα θέλουν να έρθουν εδώ στην Ελλάδα να συμμετέχουν και όχι τα πληρώματά μας να ξενιτεύονται στο εξωτερικό. Αυτό δε θα μου το στερήσει ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!’

Ακολουθήστε το eviasports.gr στο Google News και μάθετε
πρώτοι όλα τα τελευταία αθλητικά νέα της Εύβοιας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ευβοϊκός Γουβών: Τρεις προσθήκες στο ρόστερ

Κώστας Λαγός

ΕΠΣΕ: Η τελική προκήρυξη των πρωταθλημάτων υποδομής 2020-21

Κώστας Λαγός

ΕΠΣΕ: Καλεντάρι αγώνων 2019-20

Κώστας Λαγός
-->