29.7 C
Chalkida
20 Αυγούστου 2019
Αγαπημένα ΡΟΗ ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

‘Αναγέννηση’ στον αγώνα ταχύτητας στα Μέγαρα! (pics+videos)

Παλιές καλές εποχές του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, θύμισε ο τρίτος και τελευταίος αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος ταχύτητας, που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο 15-16/12 στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Πολλοί ήταν οι φιλοί του αυτοκινήτου που είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά στα Μέγαρα αγώνες με έντονο συναγωνισμό από σπουδαίους οδηγούς και εξωτικά αυτοκίνητα. Ο καιρός ήταν με το μέρος αγωνιζομένων και θεατών, αφού η ηλιοφάνεια της Κυριακής συντέλεσε ώστε να στεγνώσει γρήγορα η άσφαλτος της πίστας από τη βροχή της προηγούμενης νύχτας.

Ήδη απ’ τα δοκιμαστικά του Σαββάτου είχε φανεί ότι ο συναγωνισμός την Κυριακή -στον κύριο αγώνα- θα ήταν μεγάλος και το θέαμα πλούσιο. Οι οδηγοί σημείωσαν πολύ σπουδαίους χρόνους, με αποκορύφωμα το 58.778 που έκανε η πρωτοεμφανιζόμενη Lamborghini Huracan ST της Formula Saloon, που είναι ένας απ’ τους καλύτερους χρόνους όλων των εποχών στα Μέγαρα.

Οι προσδοκίες όλων επιβεβαιώθηκαν την Κυριακή, με μεγάλες μάχες για τις θέσεις σε κάθε κατηγορία. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την τελετή απονομής στον ανανεωμένο 1ο όροφο του κτιρίου της πίστας καρτ, απ’ όπου και ανανεώθηκε το ραντεβού για την πρώτη συνάντηση της επόμενης χρονιάς, στις 2-3 Μαρτίου 2019.

Αναλυτικά το τι έγινε σε κάθε κατηγορία:

Ομάδες Ν και Α

Ο πρώτος αγώνας της ημέρας ήταν μικτός, με τα αυτοκίνητα της Ομάδας Α και της Ομάδας Ν να τρέχουν μαζί. Στην μεγάλη κατηγορία πατέρας (Μιχάλης) και γιος (Παναγιώτης) Ευθυμίου πήραν τις πρώτες δύο θέσεις με Ford Escort RS Cosworth και  Mitsubishi Lancer EvoVIII αντίστοιχα, με τον Παναγιώτη τελικά να επικρατεί του πατέρα μου με διαφορά μόλις τριών δεκάτων. Την τρίτη θέση πήρε ο Παπαφιλίππου με Rover MG ZR 105, χωρίς να απειληθεί αφού ο  αντίπαλος στην Α7 του Στάγιας εγκατέλειψε πριν ξεκινήσει ο αγώνας. Μεγάλη μάχη είχαμε και στην κλάση Α6 με δύο Peugeot 106 και τους Λεοντόπουλο και Συλλιγαρδάκη, με τον πρώτο να κερδίζει την μάχη στην τελευταία στροφή παρότι αρχικά είχε μείνει αρκετά πίσω.

Ο Αναστοσόπουλος με Peugeot 106 τέθηκε από νωρίς εκτός μάχης, στην Ομάδα Ν, με έξοδο στον δεύτερο γύρο στην Κ4, ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή πρώτος στη Ν2 είναι ο Καίσαρ, επίσης με Peugeuot 106 και τον Μπαρκονίκο με Citroen Saxo VTS να τον ακολουθεί και μετά από λίγο να τον προσπερνά. Τη στιγμή όμως που ντουμπλάρονταν από πατέρα και γιο Ευθυμίου, ο Καίσαρ βρήκε την ευκαιρία να περάσει και πάλι στην πρώτη θέση την οποία κράτησε ως το τέλος. Την τρίτη θέση πήρε  ο Ντόφης με Citroen Saxo VTS, χωρίς να μπορέσει να απειλήσει τους δύο προπορευόμενους.

ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda

Καμιτσάκης και Καλέσης πήραν την πρώτη και δεύτερη θέση στην κατηγορία Ενιαίου με τα SkodaFabia 1.2 TSI, ενώ την τρίτη θέση πήρε ο Κύρκος που κατάφερε να ανέβει αρκετά απ’ την όγδοη θέση εκκίνησης, σε αντίθεση με τους Γαλεράκη, Χαραλαμπόπουλο και Κυρλαγκίτση, που ξεκίνησαν από τις θέσεις 3 έως 5, αλλά βρέθηκαν χαμηλότερα.

 

Ιστορικά

Ο Γαβριηλίδης με Ford Escort MkI RS1600, που ήταν πρώτος και στα δοκιμαστικά, βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας, με τον Παπαφιλλίπου με Opel Kadett GTE να τερματίζει στη δεύτερη θέση με μικρή χρονική διαφορά τεσσάρων δεκάτων, ενώ την τρίτη θέση πήρε Σκεπασιανός (Ford Escort MkII RS2000) που προσπέρασε τον Κάτσικα (Ford Escort MkII RS2000) στον τρίτο γύρο.

 

Ομάδα Ε

Ο Πλέσσας πήρε την πρώτη θέση με Ford Sierra RS Cosworth, παρότι ο Καραθανάσης ξεκίνησε καλύτερα από τη δεύτερη θέση και έστριψε στην Κ1 πριν από τον νικητή της κατηγορίας, είχε επαφή μαζί του με αποτέλεσμα να βρέθει εκτός αγώνα και να χάσει ένα γύρο. Ο Τσαγγαράς με Opel Astra FGSi του Η. Τσαγγαρά είχε ένα τετακέ και χτύπησε με το VW Golf GTi του Ι. Λούκου. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Παπαμάρκος με BMW 320iE21 προσπερνώντας τον Σκανδαλάρο με Opel Ascona 2.0E, που ήταν δεύτερος στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

 

Formula Saloon

Ήταν χωρίς αμφιβολία η κατηγορία που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του κοινού, που είχε την ευκαιρία να θαυμάσει τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα του αγώνα. Ο Φάις με Lamborghini Huracan ST πήρε την πρώτη θέση, μετά από μεγάλη μάχη με τον Σολδάτο που οδηγούσε Ford Fiesta 2.0 Turbo. Την τρίτη θέση πήρε ο ‘IIio’ με Ferrari 458 Challenge.

 

Ατομική Χρονομέτρηση HTTC

Στην κατηγορία Stock o Δημόλας με Audi TTS πήρε την πρώτη θέση, με τον ‘Ο+’ με Lotus Elise 111S να είναι δεύτερος, ενώ ο Καλοβυρνάς με VW Golf ήταν τρίτος.

Στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Sport o Σιδηράς με Mazda MX-5 βρέθηκε στην κορυφή, ενώ με μικρή διαφορά τερμάτισε δεύτερος ο Παρθένης με Mitsubishi Lancer EvoX και στην 3η θέση βρέθηκε ο Μηλιαράκης με Lotus Elise 111R.

Στην κατηγορία Extreme, που ήταν και η πολυπληθέστερη κατηγορία του HTTC με δώδεκα συμμετοχές ο Γεωργίαδης με Toyota MR-2 επικράτησε, μετά από μεγάλη μαχή με τον Γαζέτα που έτρεχε με Subaru Impreza WRXSTi, που τελικά έμεινε δεύτερος. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Οικονομόπουλος με Honda Civic TypeR, ενώ σε μικρή απόσταση τερμάτισαν πίσω οι Βαλέρας με Renault Clio Sport και Μπήτρος με Honda S2000, που πήραν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Δείτε τ’ αποτελέσματα πατώντας ΕΔΩ και ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γ. Παπακωνσταντίνου: Χαιρετισμός στο Σεμινάριο Διαιτησίας Γυναικών

Κώστας Λαγός

Ο ‘Spinnerakos’ στο ‘R Evolution’… part 2! (video)

Κώστας Λαγός

Προποντίδα: Προχωρά ο σχεδιασμός για τη νέα σεζόν

Κώστας Λαγός